Thursday 11 December 2014

Malam Mesra Cempaka 2014 sederhana tapi meriah

Sederhana, tapi meriah! Itulah yang boleh digambarkan pada program Malam Mesra Cempaka 2014 yang berlangsung pada 10 Disember 2014, di Dataran Kolej Cempaka. Program yang dihadiri lebih 800 orang ini bermula jam 8.30 malam. Antara tetamu jemputan yang hadir adalah Pengetua Kolej, Encik Bakri Abdul Karim; Pengurus Asrama, Puan Irmah Dolhan dan felo-felo kolej.

Kehadiran tetamu jemputan disambut dengan persembahan silat dan bacaan qasidah daripada Qasidah Al-Munawwarah Kolej Cempaka. Puan Irmah memulakan taklimat kolej dengan memperkenalkan barisan pengurusan kolej dan peraturan-peraturan yang terdapat di kolej kediaman. Beliau mengharapkan agar warga kolej sentiasa mematuhi peraturan kolej agar pergerakan kolej kediaman sentiasa berada dalam keadaan lancar.

Ucapan amanat oleh Pengetua Kolej pula, seperti tahun-tahun yang lalu tidak pernah membosankan warga kolej yang hadir. Pengetua menyeru agar kecemerlangan Kolej Cempaka tidak akan terhenti dan mengharapkan agar warga kolej dapat menyertai lebih banyak program yang telah dianjurkan oleh Jawatankuasa Perwakilan Kolej (JPK) Cempaka.

Pada malam itu juga hadirin diperkenalkan dengan JPK Cempaka sesi 2014/2015. Presiden JPK Cempaka, Saudara Muhammad Nadiy menyeru warga kolej agar kekal aktif dan bersemangat dalam bersaing dengan kolej-kolej yang lain dan memohon agar menyokong barisan kepimpinan yang baharu dengan memberikan kerjasama yang baik kepada mereka.

Antara aktiviti yang menarik dalam program tersebut adalah 'Lucky Topup' dan cabutan bertuah.

Galeri Malam Mesra Cempaka 2014, klik di sini.

0 comments:

Post a Comment